tiistai 8. lokakuuta 2013

Pimp my Ride: tuunatut kävelykepit


Saanko esitellä uudet ystäväni: Armas ja Urho. Vietän näiden tyyppien kanssa nykyään oikeastaan kaikki päiväni ja koen et ollaan aika läheisiä. Armakseen ja Urhoon voi nojata ja luottaa aina tarvittaessa. Ne oottelee kiltisti sohvan vieressä kun mä datailen tai värkkään, ja lähtevät innolla mukaan aina kun tehdään retki partsille tai keittiöön. Mä otan mun uudet kaiffat mukaan jopa sängyn viereen, siinä ne lepuuttaa yön ja oottelee koska mennään taas. Mut yks ongelma mun poitsuilla oli, ne oli nimittäin samperin rumia kavereita. Alumiiniputkea ja sairaalansinistä muovia. Broidi heitti sunnuntaina haasteen, et kai sä osaat niille käsityöihmisenä jotain tehdä. Maalipulju Tikkurilaa lainatakseni: siitä se idea sitten lähti. Nyt on Armaksella ja Urholla södet syksyvaatteet ja mikä parasta, sain jämälankoja taas käytettyä. Pimp my Ride!


10 kommenttia:

  1. Hienot, eikä kolise niin pahasti.

    VastaaPoista
  2. Ihana idea, pitäisköhän omillekkin tehdä.. kurjaa, kun joudut päivittäin käyttämään, itsellä kun käytössä aina kun kipu ei enään salli kävelemistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tää on vaan tilapäistä, polvileikkauksen seurausta. Onneks näitä keppejä kehtaa käytellä :)

      Poista
  3. makeet ovat,,itelläni Kalle keppi,,pitäisköhän tuunata,,,,

    VastaaPoista
  4. Ompa upeat kepit, pitäsköhän tuunata omakin,sillä idea on mainio.

    VastaaPoista
  5. Kiitos kehuista, mua itteäni naurattaa vieläkin aina kun nappaan Urhon ja Armaan kouraani :D

    VastaaPoista
  6. Hauskat :) Mä olen niin aloittelija, että tarvitsisin kyllä ohjeen??? Piristäisivät tätä köpöttelyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on siis neulottu ainaoikein-neuleena tasona niin, että tein leveydeltään keppien metalliosan pituisen kappaleen, jonka korkeus oli sitten sen verran että riitti kepin ympäri. käytännössä pala oli noin 60 cm leveä ja vajaa 10 cm korkea. sitten vain ompelin kiinni ja kiersin neuletta niin että raidat menevät vinoon. Auttaako yhtään? Voi myös neuloa toisinpäin, eli leveydeltään vajaa 10 cm pala joka on 60 cm pitkä, silloin raidat tulevat eri suutnaan (mulla oli siis itsestään raidoittuva sukkalanka)

      Poista
    2. Kiitos. Olitpa kiltti ko viitsit jakaa ohjeen :) Bongasin blogisi tuolta jämälankaideoista! Hauskoja ohjeita! T: Kirsi

      Poista